loading...

دستگاه حضور و غیاب کارتی

هر آنچه که باید راجب دستگاه حضور و غیاب کارتی بدانید همینجاست

بازدید : 507
جمعه 1 خرداد 1399 زمان : 2:21

اکسس کنترل اثر انگشتی چیست؟
دستگاه اکسس کنترل اثر انگشتی یکی از زیرمجموعه‌های دستگاه‌های اکسس کنترل است.
دستگاه اکسس کنترل هم همان گونه که احتمالا از اسم آن هم فهمیده‌اید؛ دستگاهی است که اجازه‌ی تردد و دسترسی به افراد می‌دهد.
احتمالا بارها در موقعیتی قرار گرفته‌اید که جا گذاشتن کلید در خانه یا محل کار، برایتان دردسر درست کرده و نیاز به کلیدساز برای باز کردن در، پیدا کرده‌اید!
نسل دستگاه‌های اکسس کنترل به بازار آمده‌اند تا این مشکل را برای شما برطرف کنند.
در این مقاله تصمیم داریم با دستگاه‌های کنترل دسترسی بیشتر آشنا شویم و یکی از پرطرفدارترین انواع آن، یعنی دستگاه کنترل دسترسی اثرانگشتی را بیشتر و بهتر بشناسیم.
اگر شما هم علاقه دارید درباره‌ی دستگاه کنترل دسترسی و مزایا و معایب آن بیشتر بدانید، تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید!

شیمی دوازدهم (فایل های آموزشی)
بازدید : 1307
سه شنبه 29 ارديبهشت 1399 زمان : 20:22

این روش که در سال ۱۸۸۳ کشف شد، به عنوان روشی بسیار قابل اعتماد و در عین حال بسیار ساده شناخته می‌شود که در مقایسه با دیگر روش‌های شناسایی مشخصات بیومتریک کارآمدتر و به صرفه تر است. الگوریتم پیشنهادی یک تصویر ناشناخته را با تصاویر آموزشی شناخته شدهای مقایسه میکند که این تصاویر آموزشی در پایگاهداده ذخیره شدهاند و اطلاعاتی را در رابطه با فرد تشخیص داده شده ارائه میدهد. شما می‌توانید اطلاعات ذخیره شده در حافظه داخلی دستگاه را از طریق فلش به نرم افزار حضور وغیاب تردد انتقال داده و گزارش کارکرد کلی پرسنل را پرینت بگیرید . با استفاده از این منو می‌توانید اطلاعات کد کار کاربران را از دستگاه به حافظه Usb انتقال دهید . همچنین می‌توان اطلاعات مربوط به اثر انگشت و چهره کاربران را با استفاده از شبکه و یا حافظه جانبی از یک دستگاه به دستگاه‌های دیگر انتقال داد. همچنین معاونت منابع انسانی نیازی به محاسبه جداگانهی مرخصیها، ساعات اضافه کاری و استعلاجیها را ندارد. چرا که کیفیت و درآمد کار یک شرکت، در کوتاه مدت و یا بلند مدت، تاثیر کاملا مستقیمی‌از میزان کار کارمندان و همچنین کیفیت کاری کارمندان دارد. هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب تعداد پرسنل شرکت و نیز گنجایش حافظه دستگاه و همچنین نحوه تخلیه (خواندن) ترددها را بررسی کنید.

شنگول منگول هبه انگور 2020
بازدید : 694
شنبه 26 ارديبهشت 1399 زمان : 13:23

چرا پستاتونو به روز نمیکنید ؟ دوما کارکنان بعضی از سازمان‌ها به دلایل شرایط خاص کاریشون در طول روز همش با مواد شیمیایی و آب سر و کار دارن. بنابراین سازمان‌ها بیش از پیش مجبور به بررسی گزینه‌ها هستند تا بودجه خود را صرف خرید مناسبی نمایند. بنابراین با توجه به بزرگی و میزان اهمیت کنترل تردد و امنیت ورد و خروج در سازمان، می­ توان مناسب ترین گزینه را انتخاب کرد. دستگاه حضور و غیاب با توجه به قابلیت تشخیص چهره ، اثر انگشت و… با هدف استفاده خودکار از روش حضور در مراکز آموزشی با استفاده از فناوری بیومتریک است. انتخاب درست یک دستگاه حضور و غیاب کارامد و مناسب می­تواند تا چندین سال، دغدغه­های یک سازمان را در خصوص امور اداری و مالی از قبیل محاسبه حقوق و دستمزد، ثبت مرخصی، ماموریت و … را مرتفع سازد. اثر انگشت شما می‌شود می‌توانید از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره استفاده کنید.

خرید رمان خنده هایم را پس بده به قلم مریم افتخاری فر
بازدید : 687
شنبه 26 ارديبهشت 1399 زمان : 13:23

هدف نهایی آشکارسازی رنگ پوست ایجاد قانون تصمیمگیری است که بتواند میان پیکسلهای پوست و غیر پوست تفاوت قائل شود. این کار با تعریف یک متریک که فاصله را از رنگ پیکسل تا تیرگی پوست را اندازه میگیرد، انجام میشود. مقادیر اندازه گیری شده در برابر متغیر مرتبط با نقاط چهره یک شخص در شناسایی و یا تأیید صحیح شخص به شما کمک می‌کند. بیومتریک به روشهای خودکار تشخیص یا تأیید هویت یک شخص زنده از طریق اندازهگیری مشخصههای فیزیولوژیکی یا رفتاری وی اطلاق میشود. • پارامترهای فیزیولوژیکی: اساس شناسایی در این کلاس، اندازهگیری و آنالیز مشخصههای ثابت یک شخص میباشد. از دیگر مزیت‌های این دستگاه، باتری‌هایی است که در هنگام قطع برق انرژی مورد نیاز دستگاه را فراهم کرده و نگرانی‌ها در مورد قطع شدن دستگاه در هنگام نبود برق را از بین میبرد. اگرچه، هزینه تعمیر و نگهداری این قبیل دستگاه‌ها در مقایسه با دیگر سیستم‌های رایج بسیار پایین تر است. با این امکان همه‌ی اطلاعات به صورت دائمی‌در حافظه دستگاه حضور و غیاب نگهداری میشود.

مقاله 2020 در مورد تشخیص چهره با الگوریتم ژنتیک
بازدید : 466
شنبه 26 ارديبهشت 1399 زمان : 13:23

انجام این کار سبب میشود که تمام تنظیمات شخصی که روی آیفون اعمال کردهاید حذف شده و به حالت پیش فرض کارخانه بازگردانده شوند. دقت داشته باشید که با فکتوری ریست کردن آیفون تمام اطلاعات آن از بین خواهند رفت و تنظیمات گوشی به حالت پیش فرض کارخانه باز میگردد. آیفون را در حالت و فاصله مناسب جلوی صورتتان بگیرید تا شناسایی چهره شما با موفقیت انجام شود و قابلیت فیس آیدی تایید گردد. آیفون را در فاصله مناسب و حالت‌های مختلف جلوی صورت خود بگیرید تا دایره اطراف تصویر نشان داده شده سبز رنگ و کامل شود. آیفون خود را با یک کابل مناسب به کامپیوتری متصل کنید که بکاپ آیتیونز در آن ذخیره شده و برنامه آیتیونز هم در آن نصب است. پیش از انجام هر کاری ابتدا سنسور‌های جلوی آیفون و محل نصب این سنسور‌ها را با یک پنبه یا دستمال مناسب به خوبی تمیز کنید. اگر این شرایط رو ندارید یا نمی‌تونید پیاده کنید، لطفا ادامه متن رو نخونید که وقتتون گرفته نشه.

شرکت فن آوران اطلاعات سوشیانس
بازدید : 382
شنبه 19 ارديبهشت 1399 زمان : 20:22

همانطور که مطالعه کردید، ما در این مطلب برای شما تعدادی از دوربین‌های مداربسته با قابلیت تشخیص چهره را معرفی کردیم و ویژگی هر یک از دوربین‌ها را برای شرح دادیم. نرم افزار نسخه استاندارد که به صورت کاملا رایگان روی بسته‌های دستگاه در اختیار مشتریان گرامی‌قرار می‌گیرد قابلیت تعریف شیفت‌های ثابت اداری به تعداد نامحدود را داراست. این دوربین معمولا در جلوی در به عنوان زنگ قرار می‌گیرد. دوربین مدار بسته‌‌‌ای که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید می‌تواند تصاویری با کیفیت 1080 در اختیار شما قرار دهد. در ادامه مطلب برای شما چند مدل دیگر از دوربین‌های مدار بسته با قابلیت تشخیص چهره را معرفی می‌کنیم و ویژگی‌های این دوربین‌ها را برای شما توضیح می‌دهیم. در مطلب قبلی برای شما تعدادی از بهترین دوربین‌های مدار بسته با قابلیت تشخیص چهره را معرفی کردیم. این دوربین می‌تواند بهترین تصاویر را در اختیار شما قرار دهد. از جمله نکاتی که در دستگاه حضور و غیاب نانو واچ در مسیر توسعه قرار گرفته است، امکان بهره برداری در چند شرکت متنوع می‌باشد.

بیوگرافی روزبه حصاری + عکس های روزبه حصاری و اینستاگرام
بازدید : 397
شنبه 19 ارديبهشت 1399 زمان : 20:22

بنابراین در شرایط جوی مختلف می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد. اما هیچ یک از این سیستمهای تشخیص چهره اندروید همچون فیس آیدی معتبر نیستند. دوربین تشخیص چهره یک نام دیگر نیز دارد، دوربین فیس کچر ( Face Capture Camera ) نام دیگر این نوع از دوربین‌ها می‌باشد. پس از انجام تنظیمات، میتوانید با استفاده از گزینهی Add another، اثر انگشت سایر کاربران را نیز به سیستم اضافه کنید. به هر حال کاربرد آن هر چه باشد، چیزی از اهمیت خرید انواع اسکنر اثر انگشت کم نمی‌کند. شرکت آلتون صنعت توس(آلتونکو)اولین ارائه دهنده خدمات جامع اتوماسیون در ایران ،فروش انواع دستگاه‌های حضور غیاب را با قیمت‌های ویژه ارائه می‌نماید . در مقایسه دستگاه‌های حضور و غیاب اثر انگشت، مشخص می‌شود مزایای متعددی در استفاده از دستگاه حضور و غیاب بیومتریک وجود دارد. اولین دستگاه حضور و غیاب با قابلیت ذخیره سازی اطلاعات به روی MMC .

بیوگرافی روزبه حصاری + عکس های روزبه حصاری و اینستاگرام
بازدید : 428
چهارشنبه 9 ارديبهشت 1399 زمان : 2:23

این روزها خبرهای بسیار زیاد و ناگواری درباره‌ی بیماری به نام "کرونا به گوشمان می‌رسد. بیماری که روزمان را به شب سیاه تبدیل کرده است و ترس را به جانمان انداخته است. انگار سال 98 قصد ندارد تمام شود و در این اتفاق‌های شوم و ناگوار را به روی ما ببندد. راست است که از قدیم گفته‌اند: "سالی که نکوست از بهارش پیداست!" 98 از همان اول سال هم سر سازگاری با ما نداشت و با به راه افتادن سیل در اولین روزهای عید از ما زهر چشمی‌گرفت که شاید تا مدت‌ها فراموشمان نشود. بعد هم زلزله و اتفاقات سیاسی و فاجعه‌ی سقوط هواپیما نیز به تمام فجایع امسال اضافه شد. اما 98 به این اتفاقات راضی نشد و در آخرین ماهش برگ برنده‌ی دیگری را برایمان رو کرد. برگه برنده‌ای که روزگارمان را سیاه کرد و باعث شد هر روز بوی مرگ از این سو و آن سو به مشاممان برسد. کرونا شاید یکی از بزرگترین فجایعی است که در قرن‌های اخیر اتفاق افتاده است و تا جان مردمان بسیاری را نگیرد هم دست بردار نیست.

دعاهاى مخصوص روزهاى ماه مبارک
بازدید : 838
چهارشنبه 9 ارديبهشت 1399 زمان : 2:23

ما برخی از نرم افزارهای تشخیص چهره جالب و ساده را انتخاب کرده ایم که به شما در محافظت از رایانه شما در برابر دیگران کمک می‌کند. قیمت دستگاه حضور و غیاب تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد که در این مطلب سعی کرده ایم نقش هر کدام را به شکل واضح بر قیمت دستگاه حضور و غیاب نشان دهیم. زیرا تحقیقات نشان دادهاند شرکتهایی که از دستگاههای حضور و غیاب استفاه نمیکنند حدود ۱.۵ تا ۱۰ درصد، حقوق و کارمزد بیشتری (بر حسب اشتباه) به کارمندان خود پرداخت میکنند. در نسخههای قدیمیتر ویندوز نیز یعنی ویندوز 7 و ویندوز 8 تنظیمات تا حدود زیادی مشابه تنظیمات ویندوز 10 است. حتما برای شما هم پیش آمده است که زمانیکه میخواهید تصویر خاصی را از گالری به فرد دیگری نشان دهید، او گوشی شما را میگیرد و شروع به چرخیدن در گالری میکند! در مقیاس خازن، اثر انگشت مانند تپه و دره است؛ بعضی قسمتها به خازن نزدیکاند و بعضی قسمتها از آن دور، و این باعث میشود خازن قسمتهای برجسته و فرورفته پوست دست را مانند نقطههای روشن و تاریک پیکسلها ببیند. قفل هوشمند شرکت Tapplockیکی دیگر از قفلهای مجهز به سرانگشت است که ظاهر آن شبیه قفلهای قدیمی‌است و در ۰٫۸ ثانیه باز میشود. بهترین مدل دستگاه حضور و غیاب کدام است؟

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی جهان گستر پارس
بازدید : 436
چهارشنبه 9 ارديبهشت 1399 زمان : 2:23

لمس آن ساعت روشن و نمایان خواهد شد. 6. دکمه تعریف ثبت اثر انگشت را بزنید.اسکنر اثر روشن میشود. این دستگاه همچنین مجهز به باطری اضطراری داخلی است که در مواقع قطع یا نوسان برق ، بین 6 الی 8 ساعت روشن می‌ماند. میتوان ادعا کرد که چنین مکانیزمی‌در همه دستگاههای حضور و غیاب یکسان است و فقط نوع ورودی آنها با یکدیگر متفاوت است. در الگوی کاری هفتگی هر روز هفته شامل مجموعه‌‌‌ای از بازه‌های کاری تعریف شده می‌باشد بطوریکه الگوی هر روز از هفته در تمام هفته‌ها یکسان بوده و تکرار می‌شود. در این صفحه خلاصه‌‌‌ای از ویژگی‌های هر دستگاه (برند کارا 2000) را می‌توانید مطالعه نمایید. درون این دستگاه وسیله‌‌‌ای تعبیه شده بود که قادر به ثبت زمان بر حسب دقیقه بود به طوریکه زمان حضور و غیاب پرسنل به صورت دقیقتر به ثبت میرسید. این دستگاه با پردازنده بسیار قوی خود ، امکان شناسایی افراد بر پایه تشخیص چهره ، اثرانگشت ، کارت بدون تماس و کلمه عبور را به سهولت فراهم می‌نماید. کافیست که شخص کمتر از یک ثانیه در مقابل دوربین دستگاه قرار بگیرد یا انگشت خود را در کمتر از یک ثانیه بر روی سنسور دستگاه قرار دهد و تردد خود را ثبت نماید. ارتباط با سرور مرکزی از طریق Web Service ،سری W7 را مناسب معماری Service Oriented و متعاقبا استفاده ار این پایانه منحصر به فرد در پروژه‌های بزرگ می‌نماید.

تکنولوژی بیومتریک: سیستم تشخیص چهره - فراست

تعداد صفحات : 2

آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 4
  • باردید دیروز : 788
  • بازدید کننده دیروز : 789
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 3782
  • بازدید سال : 15053
  • بازدید کلی : 35861
  • کدهای اختصاصی